اگر شما در حال سفر بین کشورها در اینجا که در آن شما باید به خود قرنطینه

جولیا تامپسون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:49 AM EDT Apr 21, 2020در غیاب فدرال داخلی محدودیت های مساف

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399

در غیاب فدرال داخلی محدودیت های مسافرتی برای جلوگیری از گسترش این coronavirus فرمانداران حداقل 40 متحده را به شدت در صدور stay-at-home سفارشات. و نزدیک به 30 دلسرد هستند ایالتی سفر با اعلام قرنطینه مورد نیاز و یا توصیه هایی برای مسافران یا افرادی که زندگی می کنند وجود دارد سفر از کشورهای دیگر.

آلاسکا ایالت فلوریدا و هاوایی شدند و ایالات متحده برای اولین بار به موسسه دولت-به-دولت قرنطینه مورد نیاز برای مسافران و بسیاری از کشورهای دیگر به دنبال کت و شلوار.

مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری صادر مشاوره سفر در مارس 28 اصرار ساکنان نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات به محدود کردن سفر غیرضروری به منظور کمک به محدود کردن گسترش coronavirus از این منطقه تبدیل شده است که مرکز ایالات متحده شیوع. این سازمان اشاره کرد در وب سایت خود را که آن را "نه به طور کلی به موضوع مشاوره و یا محدودیت برای سفر در داخل ایالات متحده است."

COVID-19 مورد ردیاب نقشه: دریافت آخرین اطلاعات در هر شهرستان در ایالات متحده آمریکا

کارشناسان حقوقی باید گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ندارد قدرت برای تحمیل ملی مستند به عنوان سران کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا و فرانسه و انگلیس انجام داده اند. رئیس جمهور و دولت در حال حاضر jostling بیش که قدرت به بازگشایی متحده هنگامی که زمان می آید.

در اینجا تفکیک آمده است که باید برقرار قرنطینه دستور و یا توصیه هایی برای مسافران است.

ماندن از هم جدا با هم: یک خبرنامه در مورد چگونه برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس

آلاسکا

در آلاسکا ورود مسافران در فرودگاه ها مورد نیاز خواهد بود برای پر کردن اجباری ایالت آلاسکا سفر فرم اظهارنامه و شناسایی خود را "تعیین محل قرنطینه" که بود خانه برای ساکنان و یک اتاق هتل یا اجاره مسکن برای بازدید کنندگان.

دولت به منظور نیاز به مسافران برای رفتن مستقیم به محل قرنطینه از فرودگاه و باقی می ماند وجود دارد برای 14 روز و یا در طول مدت اقامت خود را اگر آن را کوتاه تر است.

در مارس 28, رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy گسترش آلاسکا اقامت در خانه سفارش به سفر در درون دولت است. تنها کارگران که حمایت از زیرساخت های حیاتی معاف هستند.

آریزونا

رژیم صهیونیستی. mlb اجرایی سفارش نیاز به تازه واردان از نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات به خود قرنطینه به مدت 14 روز و یا در طول مدت سفر خود را هر کدام کوتاهتر است. آنها اجازه ندارند به خود قرنطینه با هر کسی آنها را نمی مسافرت از جمله خانواده و دوستان است.

این منظور نیز نیاز به هر حمل و نقل هوایی و فرودگاه اقتدار پلیس ایالتی و بهداشت عمومی پرسنل برای کمک به اجرای آن است. زیر ضروری کارگران معاف هستند: خطوط هوایی, کارکنان, پرسنل نظامی و پزشکی بهداشت عمومی و زیرساخت های کارگران پاسخ به طور مستقیم به COVID-19 بحران است.

آرکانزاس

آرکانزاس وزارت بهداشت توصیه کرده است 14 روز از خود قرنطینه برای مسافران از New York, New Jersey, کانکتیکات, نیواورلئان و تمام مکان های بین المللی.

کنتیکت

دولت اصرار هر کسی که به کانکتیکات توسط هر حالت از حمل و نقل به خود قرنطینه برای 14 روز.

دلاور

دلاور رژیم صهیونیستی است. جان کارنی سفارش همه خارج از کشور مسافران را به خود قرنطینه برای 14 روز. آن را نیز به هر کسی که وارد دلاور در 14 روز قبل از مارس 30 اما نمی شود به عبور مسافران از طریق دولت است.

وضعیت اضطراری اصلاح اجازه دلاور مأموران اجرای قانون برای جلوگیری از وسایل نقلیه با خارج از کشور صفحات.

فلوریدا

فلوریدا اجرایی جهت نیاز مردم ورود پرواز از نیویورک منطقه سه جانبه دولت – نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات – به قرنطینه برای 14 روز و یا در طول سفر خود را در صورتی که زمان کوتاه تر است. حکم را استثنا برای کارکنان شرکت هواپیمایی, نظامی, بهداشت و درمان و پرسنل اورژانس.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صادر کرده است جداگانه جداگانه منظور هدایت مردم در رانندگی از لوئیزیانا به خود قرنطینه بیش از حد. بزرگراه بازرسی راه اندازی شده اند.

هاوایی

هاوایی رژیم صهیونیستی است. David Y. Ige اضطراری اعلام حکم همه بازدید کنندگان و ساکنان ورود در فرودگاه در کشور به خود قرنطینه برای 14 روز. تکمیلی اعلام نیاز به تمام ساکنان و بازدید کنندگان سفر بین هر یک از این جزایر به انجام همان.

با توجه به وضعیت مسافران مورد نیاز خواهد بود برای تکمیل وزارت کشاورزی گیاهان و حیوانات فرم اظهارنامه خود را در پرواز و در حال حاضر آن را به پاسگاه کارکنان پس از فرود. مسافران باید پس از آن مستقیما به "تعیین محل قرنطینه" که آنها را شناسایی و در صورت باقی می ماند و در آنجا به مدت 14 روز و یا در طول اقامت خود را اگر آن را کوتاه تر است.

آیووا

آیووا فرماندار توصیه است که مردم آیووا نمایندگان شان که سفر کرده اند به تازگی برای کسب و کار و یا تعطیلات, آیا در سطح بین المللی و یا در داخل کشور باید خود جدا برای 14 روز.

آیداهو

آیداهو اقامت-در-خانه سفارش فرمت صادر مارس 15 توسط رژیم صهیونیستی است. براد کوچک شامل یک مسافرت داخلی سفارش نیاز به خارج از کشور مسافران را به خود قرنطینه برای 14 روز. سفارش مانع ضروری کارگران و کسانی که سفر در سراسر خطوط دولت برای کار.

کانزاس

مقامات بهداشتی دولت گفت: ساکنان که سفر به کالیفرنیا فلوریدا, نیویورک, واشنگتن, یا پس از مارس 15; ایلینوی یا نیوجرسی و یا بعد از مارس 23; یا کلرادو و لوئیزیانا و یا بعد از مارس 27 باید خود قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به کانزاس است.

کنتاکی

کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear اجرایی جهت هدایت شهروندان به سفر به کشورهای دیگر با استثنا برای رفتن به محل کار مغازه برای لوازم ضروری دریافت مراقبت های پزشکی برای مراقبت از یک جزئی سالمندان یا فرد معلول و یا زمانی که مورد نیاز توسط دادگاه. ساکنان بازگشت از یکی دیگر دولت باید خود قرنطینه برای 14 روز.

مین

مین فرمان اجرایی نیاز مسافران را به دولت خود قرنطینه برای 14 روز بدون در نظر گرفتن دولت خود را اقامت. نظم همچنین خواستار بازدید کننده و نه به دولت اگر آنها در حال تجربه علائم COVID-19.

مریلند

مریلند اقامت در خانه سفارش می کند که ساکنان نباید سفر خارج از کشور مگر اینکه آن را "کاملا ضروری است." افرادی که در سفر خارج از دولت باید خود قرنطینه برای 14 روز; کسانی که نمی تواند در زندان تا یک سال یا به $5,000 خوب است.

ماساچوست

همه مسافران به ماساچوست دستور به خود قرنطینه به مدت 14 روز و بازدید کنندگان خواست تا از سفر به ماساچوست در صورتی که علائم کروناویروس. بهداشت و درمان, بهداشت عمومی, عمومی, ایمنی حمل و نقل و تعیین شده ضروری کارگران معاف هستند.

مونتانا

رژیم صهیونیستی. استیو بولاک به کارگردانی ساکنان بازگشت به دولت و غیر مرتبط با کار ورود مسافران از ایالت یا کشور دیگر به خود قرنطینه برای 14 روز. او همچنین کارگردانی مونتانا وزارت بازرگانی به "توصیه تعطیلات مثال و اجاره سایت های که آنها باید به اطلاع بالقوه خارج از کشور مستاجرها در مورد قرنطینه نیاز" با توجه به انتشار اخبار در وب سایت خود را.

مونتانا گارد ملی نیز مجاز به بررسی مسافران درجه حرارت در فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن.

نبراسکا

دولت وزارت بهداشت و خدمات انسانی توصیه می کند بازگشت داخلی و بین المللی مسافران از مناطق با گسترده موارد coronavirus خود قرنطینه برای 14 روز.

نوادا

رژیم صهیونیستی. استیو Sisolak صادر سفر مشورتی خواسته همه نوادا ساکنان و بازدید کنندگان را به خود قرنطینه برای 14 روز پس از ورود یا بازگشت. مشاوره صدق نمی کند به مراقبت های بهداشتی, بهداشت عمومی, عمومی, ایمنی حمل و نقل و عرضه مواد غذایی ضروری کارکنان.

نیوهمپشایر

رژیم صهیونیستی. کریس Sununu خواسته است تا بازدید کنندگان به نیوهمپشایر به طور داوطلبانه خود قرنطینه اگر آنها ماندن برای یک دوره طولانی از زمان.

مکزیک جدید

فرماندار منظور توصیه جدید مکزیک ساکنان به خود قرنطینه به مدت حداقل 14 روز پس از همه خارج از کشور سفر.

داکوتای شمالی

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت صادر قرنطینه سفارش برای افراد پس از رسیدن به دولت از خارج از کشور و یا کشورهای دیگر به خود قرنطینه به مدت 14 روز با توجه به پرسشنامه در وب سایت آژانس.

اوهایو

اوهایو اقامت در خانه سفارش می پرسد مردم ورود دولت به خود قرنطینه به مدت 14 روز هر چند آن را نمی شود به افرادی که زندگی می کنند در اوهایو اما کار و یا دریافت خدمات ضروری در دولت دیگر.

اوکلاهما

رژیم صهیونیستی. کوین Stitt اجرایی جهت نیاز مردم ورود پرواز از نیویورک سه جانبه دولت منطقه (نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات), واشنگتن, وزارت امور خارجه کالیفرنیا یا لوئیزیانا به قرنطینه برای 14 روز. هواپیمایی پرسنل نظامی مراقبت های بهداشتی و اورژانس کارگران معاف هستند.

پنسیلوانیا

پنسیلوانیا وزارت بهداشت توصیه می کند مسافران بازگشت به دولت از نیویورک نیوجرسی و یا کشورهای دیگر با غلظت بالایی از COVID-19 موارد به خود شده است.

رود آیلند

رود آیلند اجرایی سفارش نیاز به 14 روز خود قرنطینه برای هر فرد در سفر از هر کشور دیگر. آن را نمی شود به بهداشت عمومی ایمنی و بهداشت کارگران است. نظم است که به طور خاص به کسانی که از نیویورک لغو شد پس از رود آیلند مقامات انتقاد برای توقف اتومبیل جدید و پلاک و درب-به-درب جستجو برای نیویورک مسافران است.

کارولینای جنوبی

کارولینای جنوبی اجرایی سفارش نیاز به افرادی که وارد دولت از New York, New Jersey, کانکتیکات یا نیواورلئان به خود قرنطینه برای 14 روز. هواپیمایی و نظامی پرسنل مراقبت های بهداشتی کارگران و پاسخ گوی اضطراری معاف هستند.

تگزاس

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت دستور ورود مسافران از New York, New Jersey, کانکتیکات یا نیواورلئان به خود قرنطینه برای 14 روز. او بعد از اضافه کالیفرنیا لوئیزیانا واشنگتن و آتلانتا و شیکاگو Detroitand میامی. بزرگراه پست های بازرسی در حال راه اندازی برای جمع آوری یک فرم از لوئیزیانا رانندگان در ایالت' در مرز مشترک. پرسنل نظامی معاف هستند همراه با بهداشت و درمان اضطراری و یا انتقادی-زیرساخت های کارگران است.

ورمونت

ورمونت اجرایی سفارش نیاز به کسی مقیم یا نه, سفر به ورمونت "برای هر چیزی غیر از ضروری هدف" به خود قرنطینه برای 14 روز. اهداف ضروری عبارتند از ایمنی شخصی: مواد غذایی خرید دادن یا دریافت مراقبت های پزشکی و کار. فرماندار توصیه هر کسی که COVID-19 علائم از آمدن به ورمونت همراه با مردم از زیر متحده و شهرستانها: New York, New Jersey, کانکتیکات, فلوریدا, لوئیزیانا, دیترویت و شیکاگو است.

ویرجینیا

ویرجینیا وزارت بهداشت درخواست ساکنان که سفر کرده اند در سطح بین المللی در یک سفر دریایی کشتی و یا قایق رودخانه و یا به ایالات متحده در منطقه که در آن coronavirus گسترده است به خود قرنطینه برای 14 روز.

غرب ویرجینیا

غرب ویرجینیا اجرایی سفارش نیاز به هر کسی که در سفر از نیویورک, نیوجرسی, لوئیزیانا, ایتالیا یا چین برای منزوی کردن برای 14 روز. معافیت های ساخته شده برای افرادی که رفت و آمد به داخل و یا خارج از کشور برای کار پرسنل نظامی و اورژانس و مراقبت های بهداشتی کارگران است.

ویسکانسین

دولت بخش خدمات بهداشت و درمان توصیه ویسکانسین ساکنان لغو یا به تعویق انداختن همه غیر ضروری سفر, و اگر آن را نمی توان اجتناب کرد به خود قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به دولت است. سفر به خانه های فصلی و یا اجاره کابین در ایالات متحده است "به شدت دلسرد شده است."

وایومینگ

فرماندار بخشنامه توصیه مردم به آینده یا بازگشت به وایومینگ از ایالت یا کشور دیگر به هر دلیل دیگر از کار را به خود قرنطینه برای 14 روز.

کمک: هانا Yasharoff, Jayme Deerwester, Nicquel تری الیس, Jorge L. Ortiz, ایالات متحده آمریکا امروز; جان کمپبل ایالت نیویورک تیم - ایالات متحده آمریکا امروز شبکه; رنو روزنامه مجله آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن