خلیج فارس قدرت و فلوریدا قدرت و نور طرح ادغام در سال 2022

جیم ساندرز سرویس خبری فلوریداانتشار: 10:54 AM EDT May 22, 2020در یک حرکت است که ایجاد یک ابزار با مشتریان از م

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399

در یک حرکت است که ایجاد یک ابزار با مشتریان از میامی به پنساکولا فلوریدا قدرت و نور و خلیج فارس قدرت برنامه ریزی برای ادغام در سال 2022 خود شرکت مادر NextEra انرژی گفت.

NextEra که به مدت طولانی شامل FPL بسته یک معامله در ژانویه 2019 به خرید خلیج فارس قدرت از جنوب شرکت. اما FPL و خلیج فارس قدرت که در مجموع حدود 5.5 میلیون مشتریان نه ادغام.

در انتشار اخبار شنبه در مورد آن سه ماهه درآمد NextEra گفت: از آن ساخته شده است یک پرونده در دولت و خدمات عمومی کمیسیون که "نشان دهنده انتظار است که FPL و خلیج فارس قدرت شروع به کار به عنوان یکپارچه سیستم برق در سال 2022."

"از آنجا که خلیج فارس قدرت خرید در بسته 2019, FPL و خلیج فارس قدرت شده اند بررسی پتانسیل مزایای ادغام به یک بزرگتر فلوریدا شرکت آب و برق" در انتشار اخبار گفت. "بر اساس این بررسی شرکت ها انتظار دارند که ادغام ایجاد خواهد شد اعم از عملیاتی و مزایای مالی برای مشتریان است. به عنوان یک نتیجه از شرکت در برنامه به مراحل اضافی به ادغام در ماه های آینده."

همراه درآمد ارائه گفت FPL و خلیج فارس انتظار می رود به یک فایل ترکیب پایه نرخ مورد در سال 2021 در خدمات عمومی کمیسیون با نرخ های جدید موثر در سال 2022.

مرکز شهر ارتقاء: خلیج فارس قدرت را در مرکز شهر شبکه برق پروژه را برمی گرداند به روز کار با توجه به کروناویروس

شکستن در لایحه: خلیج فارس Power Co. مشتریان می توانید شکستن در صورتحساب در مه

ابزار استفاده کردن: ابزار استفاده را افزایش می دهد به عنوان مردم به ماندن در خانه در طول coronavirus

تشکیل پرونده در کمیسیون خدمات شناخته شده به عنوان "ده سال سایت برنامه" نشان می دهد 2022 ادغام تاریخ گره خورده است برای تکمیل یک خط انتقال که از کلمبیا شهرستان به شهرستان جکسون. این پروژه طراحی شده است برای ارائه یک بهبود ارتباط بین FPL و خلیج سیستم.

"NextEra انرژی طرح ادغام FPL و خلیج فارس به تک الکتریک سیستم عامل مؤثر در ژانویه 1, 2022 پس از اتمام جدید 161 کیلو ولت و خط انتقال (شمال فلوریدا تابآوری اتصال خط) که باعث افزایش اتصال الکتریکی بین دو سیستم" سایت پلان مورخ در این ماه گفت:. "این افزایش اتصال به نفع مشتریان در هر دو سیستم بهتر قادر می سازد داری پاک و قابل اعتماد و کم هزینه تولید و انتقال انرژی از این امکانات برای همه مشتریان."

پر کردن ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از چگونگی آب و برق با هم کار کرده اند پس از NextEra خریداری خلیج فارس. برای مثال آن گفت که از ژانویه 2019 خاص "خدمات برنامه ریزی شده است و ادامه خواهد داد به انجام برای هر دو شرکت توسط FPL را برنامه ریزی منابع است."

همچنین مارلین سانتوس دیرین اجرایی در FPL نصب شد به عنوان رئیس جمهور در خلیج فارس قدرت پس از خرید توسط NextEra.

FPL تا کنون بزرگترین ابزار در کشور با حدود 5 میلیون مشتریان همراه بسیاری از سواحل شرق و بخش هایی از جنوب غربی فلوریدا و جنوب فلوریدا. خلیج فارس در حدود 470,000 مشتریان در هشت شهرستان در دسته ماهی تابه.

NextEra و جنوب شرکت در ماه مه سال 2018 اعلام کرد $6.475 میلیارد معامله که شامل NextEra خرید خلیج فارس قدرت فلوریدا گاز طبیعی-شرکت گاز و مالکیت منافع در دو نیروگاه.

FPL و خلیج فارس از دولت چهار بانک خصوصی برگزار شد الکتریکی, نرم افزار, همراه با دوک انرژی فلوریدا و تمپا Electric Co.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن