دوستیابی در فاصله

من cruised از طریق من قبل از تاریخ مراسم با ریتمیک آشنایی: باران آغشته tweezed سیار موهای ابرو من قرار داده و

توسط ABESTANEWS در 24 فروردین 1399

من cruised از طریق من قبل از تاریخ مراسم با ریتمیک آشنایی: باران آغشته tweezed سیار موهای ابرو من قرار داده و در آرایش انداخت در مورد علاقه من شلوار جین و ژاکت و ء در اطراف اتاق به تراشیدن دور در عصبی گودال در معده من. ایستاده در مقابل آینه من swiveled عقب و جلو به بررسی هر زاویه اش نشان از در راه من نگاه الاغ در شلوار جین من به عنوان من به طور معمول قبل از ابتلا به خودم—در طرف دیگر, وب کم, من می خواهم وجود داشته باشد تنها از شانه ها و در یک بعد.

من شده اند در تاریخ های اول در, میله, رستوران ها و کافی شاپ ها. من به هنر موسسه به یک دانش آموز opera و به بهبود را نشان می دهد. من تا به حال تا زمانی که به تازگی هرگز تا به حال یک تاریخ برای اولین بار بیش از Google Hangouts—چند هفته پیش به من می خندید در چشم انداز. از آن پس جهان تغییر کرده است, در راه است که اگر نه آشکار وحشتناک, فقط mundanely عجیب و غریب است.

"من با الهام از تعهد خود را به قرار دادن خود را در خارج وجود دارد" یکی از دوستان به من گفت که من به ذکر من هنوز هم با استفاده از نرم افزار دوستیابی و حتی به عنوان شهر وارد شده به مستند.

"که یکی از راه نگاه کردن به آن" من پاسخ داد.

حتی در حال حاضر این نرم افزار باید خود را حفظ معمول اساسی: preppy مشاوران که به قول مادر شما را دوست دارم و آنها را مشتاق خواننده های رپ که پروفایل لینک خود را در ساوندکلاود آهنگ دور مردانی که ادعا می شود وجود دارد "برای یک زمان خوب نیست مدت زمان طولانی" و زوج ها به دنبال یک شخص ثالث برای رابطه جنسی در تروی. این فقط طول می کشد یک لحظه کشیدن از طریق پروفایل با این حال برای پیدا کردن یادآوری از این رویداد فوق العاده ای زندگی می کنیم از طریق یعنی در قالب خطوط وانت. "اگر coronavirus نیست که شما را از من خواهد شد" خواندن چند پروفایل. "تصور کنید که گفتن بچه های ما به ما در مورد تاریخ اول بیش از زوم" دیگری گفت.

مصمم به حفظ usership در زمانی که بسیاری از بخش های اقتصاد را نابود شده است بحران نرم افزار دوستیابی را در پاسخ به اقامت در خانه سفارشات توسط فرمان به ترمز. برای ماه آوریل Tinder حذف کرده است paywall در پاسپورت یک ویژگی که اجازه می دهد تا کاربران را برای جستجو توسط شهرستان در سراسر جهان. آتش زنه و دیگر نرم افزار دوستیابی مانند سرهم بندی کردن و لولا در حال هل دادن "دوستیابی مجازی" به عنوان جایگزینی برای چیزی که واقعی است. "با هم در حالی که ماندن جدا" یک بنر در سرهم بندی کردن می خواند در حالی که لولا توصیه می کند که "70 درصد از لولا اعضا خواهد بود تا برای یک تلفن یا تماس تصویری در حال حاضر. بدون فشار فقط نگه داشتن آن کوتاه و سرگرم کننده!"

قرنطینه برنامه ادعا شده است یک مزیت برای دوستیابی آنلاین. سرهم بندی کردن گزارش به مادر جونز افزایش در پیام ارسال شده از طریق این برنامه حداقل 20 درصد افزایش بزرگتر در بزرگ به شدت تحت تاثیر شهرستانها. Tinder نیز گزارش افزایش 10-15 درصد در اواسط ماه مارس در حدود زمان رستوران ها و کافه ها شروع به بسته شدن در بسیاری از شهرستانها عمده. بیشتر چه, معاون گزارش شده است که در نرم افزار Tinder مکالمات در انگلستان شده است به مدت طولانی در آنجا قرنطینه آغاز شد.

من دیرین روی-و-قدمت کاربر برنامه اما من با توجه به برنامه های بیش از یک نگاه گذرا پس از آغاز کار من در این خواننده در ماه دسامبر. چند هفته پیش, اما, سوخت, خستگی و تنهایی, من شروع به کشیدن از طریق آتش زنه و لولا. بلافاصله متوجه شدم تفاوت در رفتار خود در برنامه های که در آن من شده بیش از حد خجالتی به پیام اول و انتخاب کننده در مورد آنها به من پاسخ دهید من در حال حاضر خودم پیام و یا پاسخ به پیام ها از بسیاری از مردم همسان با. کسانی که برای اولین بار پیام های ارائه شده تغییرات در یک موضوع روشن: "چگونه شما را نگه داشتن است؟" "چگونه است که قرنطینه درمان شما؟" "آیا شما رفتن هم بزنید دیوانه نشده است؟" رفته است فشار برای پیدا کردن یک باز سالوو است که می تواند انتقال به بارور مکالمه زمین—وجود مقدار زیادی به بحث در مورد که در آن coronavirus نگران است.

من نگهداری طولانی تر گفتگو با در مورد مردان ده در منطقه شیکاگو که در سنین رویداد در محدوده زمانی از اوایل تا اواخر دهه بیست سالگی. برخی مشغول به کار بودند از خانه برخی از دست داده بود شغل خود را به دلیل ویروس و دو تن از آنان دانشجویان تحصیلات تکمیلی اقدام به شرکت در کلاسهای بیش از زوم. وجود دارد که مهمترین آنها هیچ اساسی کارگران در میان این گروه است. ما مکالمات flitted بین زمان حال و زمان گذشته توصیف زندگی ما قبل و پس از بحران آغاز شد. در چند نوبت یکی از ما لحظه ای را فراموش کرده و راه هایی که coronavirus قرار گرفته و به روال عادی ما در خود نگه دارد. "من عاشق رفتن به نوار چیزهای بی اهمیت" یک مرد به من گفت ". . . یا من حدس می زنم من استفاده می شود به."

در نهایت همه آنها به جز سه مکالمات fizzled از, که در آن نقطه آن زمان به پیشنهاد مجازی تاریخ. در این روز از هر یک از تاریخ پانزده دقیقه قبل از توافق زمان من شروع به موقعیت و تغییر اتاق خواب لامپ در جستجوی بهترین شکل ممکن وب کم نور. سپس من باز Google Hangouts زد انگشتان من از طریق من بارها و بارها به صورت معمولی نگاه tousled و دعوت من تاریخ برای پیوستن به تماس با هر یک از ضرب و شتم از قلب من فرود با یک ضربه در قفسه سینه من به عنوان من سعی کردم برای حفظ جمع آوری شده استفاده شده است ،

از بین بردن طبیعی زمینه در فرد و تاریخ و همچنین نوار دور بسیاری از راه برای کوچک صحبت کنید; شما نمی توانید شیب پا خود را در مکالمه آبهای با پرسیدن اگر سفر خود را به محل تاریخ خوب بود یا آنچه به نظر می رسد خوب در منو است. من مجازی تاریخ هر یک شروع با برخی از تغییرات از یک حزب sheepishly زمزمه "پس چگونه بود روز خود را?" در حالی که جریان مکالمه بود که گاهی اوقات بی دست و پا تر از یک زندگی واقعی تاریخ—مکث در مکالمه صفحه نمایش تاخیر هر دو طرف صحبت در همان زمان—نشسته در سراسر از یک عصبی غریبه کمتر احساس دلهره آور از راحتی از خود من ، ما منعکس بین بحث غیر coronavirus موضوعات و همه گیر و اثر آن در زندگی ما است. یکی می ترسید پتانسیل اخراج در کار دیگری ابراز نا امیدی با هم اتاقی خود را انتخاب برای رفتن بر روی یک فرد در تاریخ است. ما همچنین در مورد نمونه موضوع از تاریخ اول: خانواده های ما ما شغل ما سرگرمی های مورد علاقه ما کتاب و فیلم. من مودبانه قطع یک تاریخ کوتاه (بدون هر کجا که ممکن است احتمالا نیاز به بودمن متوسل به زمان آزمایش کلاسیک "ببخشید مامان من تماس با من") اما در یکی دیگر از من شوکه شده بود به ساعت نگاه و پیدا کردن که ما می خواهم به صرف بیش از یک ساعت و نیم صحبت کردن.

یک شک است که درنگ با من است یا نه مجازی تاریخ فراهم می کند همان نوع از اطلاعات در مورد یک فرد است که یک فرد در تاریخ می کند و اینکه آیا مجازی من تجربه کافی برای تعیین اینکه آیا من می خواهم برای دیدن این مرد دوباره. قبل از جلسه آن را دشوار است به ارزیابی شیمی; خدا می داند که من تا به حال دوست داشتنی پیام کوتاه مبادلات با مردم تنها به تحقق سپس چهار دقیقه تاریخ برای اولین بار است که به سادگی وجود دارد هیچ جرقه. برداشت من از Google Hangouts با ارزش هستند—من آموخته ام که می توانید به من بخندی که سهام ارزش های اصلی من است که من می توانید انجام یک مکالمه با. اما در برخی از ineffable نشست در هر دو طرف از یک وب کم نتواند به تصرف خود تجربه ملاقات با یک فرد در گوشت و خون فقط به عنوان در نظر گرفتن یک تور مجازی از یک آپارتمان هرگز نسبت به تجربه ایستاده در داخل آن است.

دوستیابی یک سری از تجمعی escalations—دوم و سوم تاریخ جنسیت و تعهد و غیره—و بودن قادر به ملاقات در فرد قرار می دهد امکان تشدید تنش در برگزاری چنین است که من flirtationships احساس تقریبا فرضی در زمان. شاید بخشی از مشکل این است که در آینده تبدیل شده است تقریبا غیر ممکن است تصور کنید. را قرنطینه می کنند تا در روز 30 آوریل به عنوان زمان اقامت در خانه سفارش نشان می دهد? و یا آن را تمدید به مه یا ژوئن ؟ من هیچ ایده چه چیزی در زندگی من یا گسترده تر جهان را مانند نگاه در یک ماه یا سه یا شش; فقط این لحظه خسته کننده و تنها به عنوان آن اغلب است.

به عنوان در حال حاضر من قصد دارم در یک ثانیه مجازی تاریخ با یکی از بچه ها دیدم هفته گذشته است. آن را عجیب و غریب به احساس شاد در مورد هر چیزی در یک زمان مثل این. هنوز هم من نمی تواند کمک کند اما احساس خوش بینانه, حتی اگر من نمی ممکن است برای ایستادن در عرض شش فوت از او را در حالی که هنوز رتبهدهی نشده است. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن