دادگاه هنوز به روی عموم باز هر چند جلسات برگزار شد بیش از تلفن یا ویدئو

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 8:04 PM EDT May 14, 2020هر چند جلسات در Kitsap County Courthouse در حال انجام

توسط ABESTANEWS در 27 فروردین 1399

هر چند جلسات در Kitsap County Courthouse در حال انجام از طریق تلفن یا ویدئو است, هنوز آزاد برای حضور و مشاهده است.

دادگاه در پورت اورچارد باقی مانده است به روی عموم باز پس از "غیر ضروری" کسب و کار و ادارات دولتی را تعطیل کند به گسترش coronavirus اما یک نظم جدید صادر شنبه روشن است که جلسات بیش از تلفن و تصویری باید قابل دسترس برای عموم است.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee اقامت در خانه سفارش تلقی دادگاه یک شرکت برابر شاخه ای از دولت "ضروری است."

برای جلسات انجام شده بیش از تلفن و یا یک دادگاه در دسترس است برای اعضای عمومی به رعایت در همراهی با "باز کردن دادگاه دکترین" به عنوان دستور دادگاه عالی ایالت. این چیزی است Kitsap دادگاه در حال حاضر انجام شده است.

"این ادامه خواهد داد تا در آینده قابل پیش بینی" Kitsap County Superior Court Judge کوین هال نوشت: در پی دستور سهشنبه پس از دیوان عالی کشور را به منظور.

هر چند دفاتر در دادگاه در زمان بسته شده اند به دسترسی عمومی ساختمان و تاز باقی مانده اند باز از همان ابتدا همه گیر پاسخ و شروع اجتماعی فاصله. کسانی که نیاز به تماس با دادگاه را تشویق به استفاده از ایمیل و یا تلفن.

در مارس 20 دیوان عالی کشور به عقب رانده منصفه به حداقل آوریل 24, اما منظور جمعه از دادگاه عالی هل می دهد که تاریخ را یک هفته دیگر به مه 4.

محلی متهمان متهمان جدید جنایت شده اند و خود را محاکمه تاریخ در تابستان.

ماه گذشته پس از تعطیلی یک دادگاه منطقه ای کارمند به اشتباه نوشته شده و نشانه روی درب جلو و گفت دادگاه بسته شد. ماموران امنیتی, اما, هنوز هم اجازه اعضای عمومی در داخل به رعایت رسیدگی است. هنگامی که نشانه ای کشف شد آن را پایین گرفته شده است گفت: قاضی دادگاه منطقه جف Jahns.

کسانی که حضور در جلسات انتظار می رود به رعایت اجتماعی فاصله باقی مانده حداقل 6 فوت از هم جدا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب