به سلامتی اشک که خالی ورزشگاه روشن برای کلاس 2020

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 6:57 PM EDT Apr 20, 2020جنوب KITSAP -- سارا Reidy جنوبی, Kitsap دبیرستان ارشد,

توسط ABESTANEWS در 2 اردیبهشت 1399

جنوب KITSAP -- سارا Reidy جنوبی, Kitsap دبیرستان ارشد, ایستاده در سمت دور از پارکینگ در سراسر از اد فیشر زمینه خنده و تلاش به گریه.

اما اشک آمد به هر حال به عنوان او را تماشا خالی زمینه روشن شب جمعه به افتخار این کلاس از سال 2020 است.

جنوب Kitsap پیوست و مناطق دیگر در سراسر کشور در ورزشگاه روشنایی به عنوان دولت در خانه بمانند منظور جلوگیری از گسترش COVID-19 باقی مانده است در اثر و مدارس دستور داده شده است بسته برای بقیه سال.

"من فکر کردم من خوب بود" Reidy گفت. "این احساسی سوار برای اطمینان حاصل کنید."

ماشین سوار به آرامی از طریق پارکینگ. سیستم و همچنین ضبط از راهپیمایی باند بازی گرگ' مبارزه با آهنگ. چند اتومبیل honked خود شاخ و برخی از مردم را تشویق می کردند. بیشتر در سکوت شاهد آنها به عنوان سوار توسط.

Reidy سه گانه است. او برادر جسی با او به تماشای این زمینه نورپردازی و تیم بود که در حال حاضر تمام بازی (یا بازی) در گروه. گروه, سفر به کانادا, لغو شده است, به عنوان طولانی برنامه ریزی شده و بسیار پیش بینی کر سفر به اروپا که در آن Jesse خواهد آواز شده است.

دانش آموزان مدرسه را ترک مارس 13, جمعه نمی دانستند که روز دوشنبه رژیم صهیونیستی. جی Inslee خواهد سفارش مدارس سراسر کشور به, از طریق, مارس 24. که منظور بعدها توسعه یافته از طریق مانده از 2019-20 سال تحصیلی.

"من مدرسه را ترک که در آن روز و من خداحافظی به همه" Reidy گفت: پاک کردن اشک.

خواهر و برادر گفت: آنها تشویق چراغ و ضبط و باند.

"ما این بود باند بازی. آن را ما" Reidy گفت. "که واقعا خوب بود برای دیدن آنچه که ما در اینجا انجام داده ایم در حال رفتن به یاد می شود."

زندگی تحت اقامت-صفحه اصلی سفارش شده است عجیب و غریب خواهران و برادران گفت. Reidy می رود, به کار در یک فروشگاه مواد غذایی و آنها را مطالعه در خانه و برقراری ارتباط با معلمان از راه دور. این خواهر و برادر هستند و شرکت valedictorians در میان شش از مدرسه بالا است.

"معلمان ما شده اند انجام یک کار واقعا خوب با تلاش برای ماندن متصل" Reidy گفت. "این نوع از هرج و مرج اما من واقعا احساس می کنم مثل جامعه ما و مدرسه ما به طور خاص در حال آمدن است با هم بهترین که ما می توانیم که همه ما می تواند برای بپرسید."

در سال آینده, سارا و جسی برنامه ریزی برای حضور در دانشگاه واشنگتن و در ادامه گروه و فعالیت های ورزشی است. برادر خود تیم را حضور در دانشگاه ایالتی واشنگتن. در عین حال دیده می شود این است که چگونه تهدید رمان coronavirus را بر مدارس و کسب و کار در پاییز.

از پایین تاریک لین سراسر از دبیرستان یک زن به نام به دانش آموزان "من احساس می کنم خیلی بد برای شما!"

"این چیزی نیست که ما انتظار می رود" Reidy به نام خنده.

"تبریک شما بچه ها" فرد دیگری فریاد زد. پس از آن دیگر "تبریک woo hoo!"

"خیلی خوب" Reidy گفت. "من عاشق پورت اورچارد."

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن