7 شایسته معلمان و دانش آموزان و اقشار دریافت خواهد کرد که پمپاژ قلب شما در قرنطینه

Michael C. Moore Kitsap Sunمنتشر شده 5:12 PM EDT May 16, 2020خوب بسیار برای ol' کشف تصویب ...من فکر می کنم ما

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

خوب بسیار برای ol' کشف تصویب ...

من فکر می کنم ما رو 30 دلار ارزش حتی قبل از Washington State Parks بسته بودند را به عنوان بخشی از تلاش برای کررل coronavirus COVID-19 شیوع. پارک بودند رفتن به مقصد برای سگ-راه رفتن, تماشای پرنده, درخت شگفت و به طور کلی ذهن و بدن ورزش و غنی سازی.

با دروازه بسته به نه تنها state parks اما شهرستان و امکانات شهری به عنوان شناخته شده است وجود دارد یک سوراخ بزرگ در ما روزانه get-out-of-the-house رژیم.

بسیاری از مکان های که در ما سگ پیاده روی مخلوط حال در طول تمام اجتماعی-فاصله اقدامات است که اگر همه ما در واقع آن را نگه دارید تا در نهایت گرسنگی به این ویروس و اجازه دهید ما را به بازگشت به زندگی عادی. و دوباره به پارک.

ما خوش شانس هستید — و وقتی می گویم "ما" منظورم خودم دخترم کتی و ما دو سگ استلا و موبایل — به یک سقوط-بازگشت برنامه ریزی برای در دسترس جالب پیاده روی. در سال گذشته ما از عهده یک توسط یک تور از تمام K-12 مدرسه در جنوب مرکزی و جنوب Kitsap, مناطق یادداشت های ذهنی از آنهایی که بهترین پر ما ورزش/سرگرمی برنامه — هر دو دو و چهار پا.

ما می تواند هر زمان که مدرسه بود. شب و تعطیلات آخر هفته ما را از دامان در اطراف یک مدرسه در نزدیکی و گاهی اوقات ما را در پیدا کردن یک یا دو ساخته شده است که ما راه رفتن طولانی یا بیشتر انجام و یا هر دو.

البته مدرسه است ، و با پارک ها در حال حاضر بسته schoolyards را تبدیل به یک منبع با ارزش است. و همه زندگی در نزدیکی مدرسه و یا دیگر از آنها نیست ؟ شما لازم نیست که به galavant در اطراف شهرستان مانند ما در سال گذشته به استفاده از یک جای خوب برای پیاده روی — حتی پس از COVID-19 اجرای آن.

یک زن و شوهر از چیزهایی که در ذهن داشته باشیم. Schoolyards هستند نه خارج از دسته سه تایی سگ پارک ها و هر چیز را سبک کند از نظر سبک دوو تمیز شود باید ... توسط شما.

در اینجا چند پیشنهاد از مکان هایی که به هر دلیل خوب راه رفتن و حتی ممکن است در محله شما. (اگر یکی از این نیست شما تقریبا قطعا یکی دیگر است.) بسیاری از آنها نسبتا سطح گزینه برای چه مدت و یا کوتاه شما می خواهید خود را پیاده می شود و به طور کلی دیدنی و لذت بخش است.

تا زمانی که کشف عبور می تواند ما را به مکان دوباره ما شده ایم با بهره گیری از این معلمان و دانش آموزان و اقشار زیادی:

1. برمرتون دبیرستان

شروع کردن در خیابان 13 در برمرتون دبیرستان (1500 13 سنت) وجود دارد چند راه از طول های مختلف در دسترس شروع با شیرین دامان در اطراف ساختمان اصلی (برش بین آن و مجموعه ورزشگاه). شما می توانید دورتر از شمال به residentials و اضافه کردن برخی از خیلی باحال نمایش پورت واشنگتن باریک.

اگر شما واقعا می خواهید به نوبه خود این نکته را به یک ماراتن البته همه شما باید انجام دهید این است که صلیب اوهایو خیابان به شرق و اضافه کردن المپیک کالج دانشگاه به سفر خود را.

2. Klahowya متوسطه

Klahowya (7607 NW نیوبری Hill Road, west از سیلوردل) ویژگی های یک "دو پردیس" (دبیرستان و مدرسه) به علاوه وسیع رشته های ورزشی به شرق است که می توانید به اضافه کردن یک جامد خوب راه رفتن.

اما فرصت واقعی است که دسترسی به یک زن و شوهر از مسیرهای پیاده روی است که می توان از محوطه دانشگاه. دنباله را از طریق فرزندان جنگل در جنوب مدرسه کوتاه و آسان حلقه آموزشی با برخی از ویژگی های به آمده پس از هر چند متری.

Trailheads به طولانی تر و بیشتر به چالش کشیدن گوزن سرخس دنباله در دسترس هستند در شمال زمین فوتبال و ورزشگاه. دیگر "پایان" است Klahowa جاده دسترسی و فقط در سراسر خیابان دو ورودی به نیوبری هیل پارک میراث غربی مسیرهای پیاده روی که نیز در دسترس هستند از هر دو نیوبری هیل جاده و Seabeck بزرگراه.

وسیع جنوب دنباله سیستم اجرا می شود تمام راه را به هالی جاده ها و اشکال گاهی اوقات محیط اطراف تالاب و یک دیدگاه از این سد بیش از حد دنباله. عنصر کلیدی است, پیر حلقه جاده ای اجرا می شود که تمام راه شمال به Klahoway دسترسی دنباله.

3. جنگل مدرسه ابتدایی

با playfields به جنوب و شرق شامل جنگل (7420 مرکزی دره جاده NE برمرتون) است خوب است. اما بیشتر وجود دارد و مسافت پیموده شده — و قابل توجهی فتنه — به توان در یک روستایی و اغلب خیس نوین سیستم با ورودی جمع nondescriptly در یک گوشه ای از آن شرق playfield.

مسیرهای پیاده روی از مد افتاده توسط یک جنگل معلم شامل هر دو "تئاتر" و "کلاس درس" در طول راه هستند و وجود دارد مقدار زیادی از رطوبت نسبتا تند بیت است. آن را تقریبا همیشه خیس, هم, و اغلب وجود دارد nettles که به نظر می رسد برای رسیدن به شما. اما جای خوبی برای بازحمت حرکت کردن یک فاصله کوتاه و فراموش نکنید که چگونه نزدیک شما هستند به تمدن.

4. آرمین Jahr مدرسه ابتدایی

محیط اطراف آرمین Jahr (800 دیب خیابان برمرتون) کوتاه lap اما وجود دارد یک دنباله است که آن را متصل به زغال اخته پارک که — هنگامی که آن را بسته نشده — بیش از دو برابر طول و می افزاید: بسیاری از مناظر.

توجه داشته باشید: ما شاهد یک گوزن فقط غرب از اصلی ترین پارکینگ در لبه ساحه که خیلی باحال بود توجه شما بسیار زیبا احاطه شده توسط مناطق مسکونی.

5. گوردون مدرسه ابتدایی

گوردون (26331 آرایشگر قطع جاده NE کینگستون) بسیار خوب دامان زمانی که شما شامل playfield. اما اضافه کردن در سریع پیاده کردن مجاور نجار دریاچه دنباله وجود دارد و بسیار مناسب و معقول گام مجموع. پیاده روی پایین شروع می شود با آسان خاک switchbacks در یک شیب ملایم به دنبال یک مرور بیش از باتلاقی تالاب که منجر به دو مشاهدات مناطق.

توجه داشته باشید: وجود یک نمایشگاه جشن جمینای و آپولو فضانورد — ریچارد گوردون یک North Kitsap فارغ التحصیل دبیرستان — مدرسه به نام راست در داخل ورودی اصلی و قابل مشاهده از خارج.

6. Mountain View Middle School

در برمرتون مدرسه منطقه پیچیده (2400 پری Ave. NE) است که به درستی به نام. در یک روز خوب شما باید دیدگاه های فراگیر از بازی های المپیک به غرب و آبشار به شرق است. شما می توانید خود را گسترش پیاده روی با در نظر گرفتن پیاده رو و hoofing از پری به ترنتون. شما همچنین می توانید یک تپه کوچک که راه کار.

7. Ridgetop مدرسه

Ridgetop (10600 ژنراتور دکتر NW) است که خیلی خوب دامان خود. اما پردیس ته تا در مقابل آن از نقره ریج مدرسه ابتدایی. هنگامی که شما اضافه کردن این دلایل و برخی ممکن است دشوار-سراشیبی بیت و راه پله شما رو قابل توجهی به راه رفتن. بیشتر از آن بسیار صاف رفتن, اگر چه, و وجود دارد, دیدگاه های زیبا از بازی های المپیک (به سمت غرب) و سیاتل افق (به سمت شرق).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن